Čo mám robiť v prípade reklamácie?

Je potrebné nás kontaktovať najlepšie na e-mail: info@cajonyjose.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• pošlite fotky produktu, s ktorým nie ste spokojní
• vaše meno a popis čo chcete reklamovať.
My vás budeme kontaktovať a ponúkneme možnosti riešenia reklamácie.

Potrebujem tovar vrátiť, čo mám robiť?

Je potrebné nás kontaktovať najlepšie na e-mail: info@cajonyjose.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• napíšte nám, čo potrebujete vrátiť.
My vás budeme kontaktovať a napíšeme Vám postup pri vrátení tovaru.
Je lepšie nás najskôr kontaktovať, až následne podľa inštrukcií vrátiť produkty, vyhnete sa tak zbytočnému posielaniu produktu na nesprávnu adresu.
Vo väčšine prípadov reklamácie či nespokojnosti nám na riešenie bude postačovať fotografia a popis, nie je potrebné produkty hneď vrátiť, vyhnete sa tak poštovnému navyše.
Odporúčame Vám pristúpiť k vráteniu tovaru, až sa spoločne dohodneme na tomto rozhodnutí.

SPÔSOB VRÁTENIA PEŇAZÍ

Po prijatí zásielky v našom sklade vám vrátime cenu tovaru a poštovné (poštovné za vrátenie tovaru platíte vy). Peniaze je možné vrátiť:
1) na kreditnú kartu alebo PayPal účet, z ktorého bola prijatá platba
2) na bankový účet (pri dobierke). V prípade vrátenia peňazí na účet je potrebné zadať číslo účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze.