Lehota na vrátenie produktu, ak si ho kúpite a nepáči sa vám, alebo ho jednoducho chcete vrátiť, je 15 dní (začnú sa počítať po prijatí produktu), v tomto prípade po prijatí a kontrole v našom sklade vám vrátime celkovú cenu produktu (náklady na odoslanie produktu do nášho skladu znáša kupujúci).
Po tejto 15-dňovej lehote reagujeme len na reklamácie poškodených alebo chybných produktov. V takom prípade a po prijatí a kontrole produktu ho opravíme (ak je to možné) alebo ho vymeníme za nový, ktorý bude mať rovnakú alebo podobnú cenu ako bol zakúpený v lehote nie dlhšej ako 2 pracovných dní. Po viac ako 15 dňoch od prijatia produktu nebudete mať nárok na vrátenie peňazí, ale budete mať nárok na bezplatnú opravu alebo výmenu produktu. Za odoslanie produktu do nášho skladu je zodpovedný kupujúci, následné vrátenie produktu po oprave alebo výmene je na naše náklady.
Ako postupovať, keď zakúpený tovar chcete vrátiť v zákonnej 15 dennej lehote?
Treba nás kontaktovať najlepšie na e-mail: cajonyjose@cajonyjose.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• pošlite fotky produktu, s ktorým nie ste spokojní
• vaše meno a popis čo chcete reklamovať.
My vás budeme kontaktovať a ponúkneme možnosti riešenia reklamácie.
Potrebujem tovar vrátiť, čo mám robiť?
Treba nás kontaktovať najlepšie na e-mail: cajonyjose@cajonyjose.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• napíšte nám, čo potrebujete vrátiť.
My vás budeme kontaktovať a napíšeme vám postup pri vrátení tovaru.
Je lepšie nás najskôr kontaktovať, až následne podľa inštrukcií vrátiť produkty, vyhnete sa tak zbytočnému posielaniu produktu na nesprávnu adresu.
Vo väčšine prípadov reklamácie či nespokojnosti nám na riešenie bude postačovať fotografie a popis, nie je potrebné produkty hneď vrátiť, vyhnete sa tak poštovnému navyše.
Odporúčame Vám pristúpiť k vráteniu tovaru, až sa spoločne dohodneme na tomto rozhodnutí.
SPÔSOB VRÁTENIA PEŇAZÍ
Po prijatí zásielky v našom sklade vám vrátime cenu tovaru a poštovné (poštovné za vrátenie tovaru platíte vy). Peniaze je možné vrátiť:
1) na kreditnú kartu alebo PayPal účet, z ktorého bola prijatá platba
2) na bankový účet (pri dobierke). V prípade vrátenia peňazí na účet je potrebné zadať číslo účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze.